det är så det ligger till!!

Jaa nu har jag inte skrivit på ett tag :(
Jag har bara helt enkelt inte haft tid! kanske inte den bästaste ursäkten för man kan ta sig tid att skriva lite vad man har för sig.. Aja iaf  jag säger väll sanningen JAG SKITER I ATT SITTA VID DATAN OCH SKRIVA VAD SOM HÄNDER UNDER MINA DAGAR I LIVET!
Dom är inte så viktiga för världen att veta om och Visst är dom roliga.. INGEN TVEKAN LIXOM!! 


Aja nu sitter jag vid datan hemma i Norrköping där jag har vart hela helgen och pluggat och slappat! Känner mig väldans duktig som inte har festat lr druckit nått utan bara pluggat och vart ute med hundarna och ja vart en riktig toppen tjej!! Jag kände att jag skulle vara det för en gångs skull! :P 

I största allmänheten så gick det mot sitt slut mellan mig och Richard! :( Och nu känner jag bara att jag inte är ämnad för att vara tillsammans med någon människa förutom mig själv! 

Ska till skolan nu men skriver mer imorgon om mina "meningsfulla" dagar!  ;P haha

See ya fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0