En vanlig Onsdag!

Jag vill bara säga att EMS inte bör sova! Hon går i sömnen som om hon vore bersatt och skrämmer alla i huset!
Hon gjorde det igår och Fy Fan Alltså!! :P USCH! Vill inte vara med om det igen men det kommer jag juh få eftersom jag bor med henne :/ Det är dock ganska kul att kolla vad man kan göra när man sover! HELT SICK igentligen! Hon satte på alla kranar i huset och sen stod hon i duschen och bara kolla ner på golvet! WEARDOO. aja jag, Gabbi och Lollo hade kul men det va fan äckligt!!!!!!!!

ÅTER TILL IDAG!
Jupp nu är det juh ondags på denna vecka 41..
Vakna när klockan ringde och skulle ut på promenad men sket i det (A) gick och åt frukost vid 06.30 med Ems, sen när jag kom upp till rummet igen la jag mig i sängen, satte klockan på alarm vid 07.45 men när det ringde så ville jag bara inte gå upp!! Asså seriöst! Kännde bara att dagen skulle suga eftersom jag inte skulle ha någon rolig lektion! Vart inte motiverad att gå upp så jag sket i det och kom försent till lektionen :P haha TYPISKT! 
Aja hade lektion till 09.30 sen så hade vi rast till 11.40 HELT ONÖDIGT JUU!! jag vart as arg och somna! 
Vid 11.30 gick jag, Lollo och Sandra ner till maten åt sen gick vi och snacka med Per!
Sen har det bara vart äckliga lektioner som jag bara ville gå ifrån... men gick till dagens slut! DUKTIGT!
Nu sitter jag här i datasalen och bara chillar! :P SLAPPT!  
Känner mig inte pepp för 5öre och det SUGER! 
Aja under kvällen ska jag nog vara med Lollo, Ems och Gabbi! Undrar vad vi ska hitta på för sAtyg! :P hahaha

Ja ja har inte så jävla mycke och säga om dagen eftersom den sög men Imorgon är det FEST och då kommer jag och Lollson vara Fullast i city! :P SKOJIGT VÄRRE FÖR SAMHÄLLET!!!

Kommentarer
Postat av: Ems

HAha jo jag tror er.. ni är alltidså jävla fulla fucker ;)Meeeeen du.. jag håller med dig.. den där Ems borde inte få sova..

2007-10-10 @ 17:51:13
URL: http://godknowsems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0