helgen suger

Ja, igår så kom Thea och mamma och hämta mig. Vi åkte in till Nyköping för att lämna Buster till sin husse och matte. Vi åkte till Rusta, Willys och sen så fortsatte vi hem mot norrköping!
Väl hemma fixa vi maten sen vart det ett långt bad med syrran med massa skitsnack :) Länge sen sist!
Prata med Felix senare på kvällen sen vart det att sova  :)   men vakna sen igen och kunde inte somna om så jag satt vid datan sen mycket sent på kvällen så somna man!!


 
Idag händer det juh ingenting.. vakna runt 1 tack vare Felix. Åt frulle sen börja jag plugga :(   och nu sitter jag vid datan och tar en pause från pluggandet men ska snart börja igen!
Kommer inte hända så mycket mer än att jag bara kommer plugga idag! Och det suger juh typ as mycke!!
tar väll en kvälls promenix senare men inget mer så JA, HELGEN SUGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0