R.I.P

Mozart season - Midnight Train to Bellevue hördes från mobilen. Det ringde.. Jag svara och hej det är min syrra :) vart glad och hade ett kort normalt samtal till hon kommer med den dåliga nyheten!
Leandro har dött!
Känner hur allt annat hon säger bara försvinner ut i det tomma och det ända som ekar i  mitt huvud är "Leandro har dött, Leandro har dött, Leandro har dött..."
Jag kan verkligen inte fatta varför han, just han skulle dö!? Men nu är han borta och jag har absolut ingen anning om hur jag ska hantera det!  Ska jag gråta eller ska jag bara gå vidare?!
 
Varför kan det bara inte hända nått roligt i mitt liv för en gångs skull? Så alla dåliga händelser bara glöms för ett tag och man kan le för att man är lycklig och inte bara le för att folk inte ska märka att man är helt överdeppig!


HELVETES KUK VÄRLD OCH ÅT HELVETE MED ALLA MÄNNISKOR I DEN!!!!!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0