torsdag till fredag

Ja, igår va det nice :)
Skola som sög, fixa sig, busa med Ems sen fest i silent hill och man vart full som planerat! :P Dansa och sjöng och hade det puuuurrdy!! Jag, Gabbi och Masken åkte in till skolan sen för att få sova i sina egna sänga och kunna äta frukost och ta en härlig dusch!! Kollade på Balto <3 sen så somna vi! 

Ps. Gabbi spydde 4ggr innan hon somna ;P  




Aaaa idag är det kanske inte så himla skojsan! Bakfull och tristaste skoldagen ever! väntar bara på att tiden ska gå så jag kan ta bussen till Nyköping och möta Jenny :) sen vänta på Tilda och Robban och sen åka till Vhd :D 
Ska sova hos Tilda i helgen och det ska bli nice! Va ju ett tag sen sist! vet inte vad vi ksa göra ikväll men det lutar åt att ha myspysar kväll :)
(Juste jag ska träffa Haaga och alla som jag saknar och inte träffat på ett bra tag!)

Ja som ni ser har jag lite planerat men eftersom det är jag som planerar kommer typ inget av det att göras! :P  hehe (A) 

 Aja ska upp till rummet och sen så ska jag ÅKA !! :D <3 




bang bang urangutang
 

Kommentarer
Postat av: Ems.

me like Balto x)

2007-10-13 @ 23:04:50
URL: http://godknowsems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0