16 jan 2008

Tjooo GALLOPP!! :D
VAKNA imorse kl. 06.30 låg och vred mig och snozade om och om igen. Felix fick nog och började terrorisera mig för att jag skulle gå upp! gick upp och blir klar FÖRE HAN!!! :O Går ner för fittbacken och äter frulle, går UPP för FITTBACKEN och sen in i huset å GRATTAR LOLLO

(FÖR Lollo fyller år idag! GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
     (hon kommer döda mig för bilden men DETTA ÄR LOLLZOR!!!!!!!!!!!!!!!!! :D)

sätter på mig kläder och fixar mig (MISSION IMPOSSIBLE) fufflar runt och det blir strömavbrott på hela skolan!!! Blir snart fixat och sen så kommer Calle Balle med vinet till ikväll! GÅR ner till letion i pissregn och nu har jag rast från beskärnings lektionen..! Älskar vädret (REGNAR) Keep going!! För då slipper jag vara ute och klättra i träd och massa skitblähorhelveteeee !! :)

Har bestämt mig för att jag behöver kärlek men får inget av felix nu så jag går och tycker synd om mig själv och ska ta kärlek från alla andra!!!!! ;P

Ems åkte hem imorse men kommer på kvällen :P
Det blir fest i SILENTHILL !!! MeeeeeeN ska sitta på skolan och plugga, kolla film och vara ett rent helvete för alla människor!! :)  

JAG MÅR BRA IDAG OCH ÄR ALMÄNT STÖRD! ingen nyhet för vissa men för andra äre bara att hålla sig borta!!

Btw !! :O kom och tänka på att jag skulle hem till Louie denna vecka! :D måste skicka ett sms och kolla om inte hon kan stanna på skolan ikväll istället :) skoj! fast hon kanske ska till festen! FFS! iaf skiter i det hära nu! ska äta bulle sen fortsätta med lektionen! KAYBAJ HELA DAGEN!! JIPPIDOOO!!! ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

det där e ju inte jag (?) vafan? allvarligt.. det är ju inte jag? inte min tröja, ingenting..

2008-01-16 @ 13:30:31
Postat av: Ems.

HAHAAH joo Dt är förfan visst Lollo! xD Vad töntig hon är xD

2008-01-20 @ 12:32:43
URL: http://Godknowsems.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0