Tisdaaag

Hej...
Jag har haft chill i helgen som varit! Har kommit underfund med vissa grejer, dock! Men det har varit bra oxå :) Ajaaa.. I måndags då va det depp på morgonen men sen satt jag och hade deep talk med Lollo. Grät lite (a) Och sen va ISEN BRUTEN!! Tänker fortsätta kämpa lixom :D Snacka med Ems senare och det va lite deep det med.. Sen vart det LInda besök :) TREVLIGT!
Det va dom dagarnaaaa
NU

 TISADAG!!
Hade svenska första lektionen, vi snacka om språkets historia. (efternamn och släktnamn för att vara exakt denna gång)  Sen va det samhäll med Blaise och det va slappt och lärorikt faktist! Gympa och sen sluta jag! :D
NU sitter jag här och ska plugga och svättas ikväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0